Четвер, 2 Травня, 2024

Мобільний додаток для херсонських велосипедистів

Усі в 21 столітті використовують мобільні телефони щодня для найрізноманітніших цілей. Хтось тільки для дзвінків та месенджерів, хтось для гри та роботи. Так чи інакше для всіх наших потреб є мобільні програми. Але щодня з’являється щось нове. Якісь із них стають успішними, як Snapchat та Instagram, а деякі так і не доходять до стадії реалізації. Залишаються просто ідеєю чи начерками.

В історії Херсона є кілька яскравих імен, у тому числі у сфері IT та додатків. Так у 2015 році херсонський умілець створив мобільний додаток для велосипедистів. Більше на нашому сайті kherson-future.com.ua.

На велосипеді без проблем

Херсонський державний університет, один із місцевих вишів, який готує фахівців у сфері комп’ютерного програмування. Його випускники стають конкурентоспроможними фахівцями у сфері IT. І не дивно, що викладацький склад університету не відстає від своїх студентів. Ігор Блінов викладач ХДУ став творцем та розробником навігаційного додатка для велосипедистів.

Блінов виграв грант від Освітнього Фонду нардепа Олександра Співаковського. Отриману суму він витратив на реалізацію своєї ідеї. Також він був переможцем у категорії «Найкращий start-up» від OSEF.

Ідея для такого застосування дозрівала вже давно. Точніша необхідність у ньому формувалася протягом багатьох років. Через свої невеликі габарити в Херсоні є великий велорух. Багато херсонців обирають велосипед, як засіб пересування містом. Але не багато хто знає всі закутки міста та правильні маршрути.

Було вирішено, що програма буде працювати на одній із найпоширеніших платформ — Android. До речі, такий додаток був лише у Львові. Але там перший млинець вийшов грудкою. У Херсоні початок був більш гладким. На гроші від гранту вдалося на території вишу розпочати встановлення велопаркувань, що стало б новим поштовхом для розвитку велоспорту серед студентів.

Адже проблема велостоянок це просто бич багатьох міст України. На жаль, дуже мало міст де облаштовані велостоянки, хоча б біля навчальних закладів, не те що біля багатоквартирних будинків. А херсонська програма й зовсім ноу-хау.

Розробка Блінова полягала в створенні та збиранні всієї необхідної інформації для велосипедистів. Маршрути, їхня тривалість, складність, протяжність. Це корисно не лише приїжджим та гостям міста, які вирішили оглянути нове місто на велосипеді, а й херсонцям. Ми можемо знати все місто, але чи хтось точно знає протяжність деяких маршрутів, чи час, який на нього витратять.

Чому це корисно

Деякі люди закидають ідею активного спорту чи зміни способу життя, коли стикаються з перешкодами у вигляді не облаштованої місцевості чи інших проблем. Такі додатки та будівництво велопарковок — перший крок на те, щоб херсонці стали здоровішими. Лікарями давно вже було доведено корисність та сприятливий вплив їзди на велосипеді для здоров’я. Але щоб спонукати херсонців на зміну способу життя їм потрібно допомогти.

Наступним кроком після програми повинні стати велодоріжки. У європейських містах велодоріжки така ж звичайна річ, як і проспекти. В українських містах облаштовані місця для велосипедистів зустрічаються лише в парках, та й то не в усіх. А на вулицях міста велосипедисти їздять або проїжджою частиною, де ризикують своїм здоров’ям, або тротуарами, а це вже незручно для пішоходів.

Якщо подивитися уважно, то для українських велосипедистів занадто багато перепон. Через це одиниці українців пересідають на велосипеди. Облаштування міст під їхні потреби, ось що допоможе оздоровити націю та вплинути на екології загалом та оздоровити націю. 

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.