Таке рішення було прийнято через погіршення погодних умов, яке дуже заважає роботі. Деякі матеріали не можна укладати у сніжну і морозну погоду, та й працювати на холоді не дуже комфортно. Відтак, першу чергу другого переїзду продовжать ремонтувати вже навесні, коли погода буде більш сприятливою та теплою. Більше на сайті kherson-future.com.ua.
Історія херсонського мостопереходу досить цікава. Річ у тім, що він знаходиться між Таврійським районом і ХБК. До його появи проїхати з одного району в інший можна було лише через залізнодорожний переїзд. Через те, що там регулярно їздять потяги, так само регулярно опускається шлагбаум переїзду, а це, своєю чергою створює величезні затори.
Саме тому і був розроблений проєкт мостопереходу “ХБК-Таврійський”. Його кінцева мета – зменшити кількість заторів та полегшити транспортний трафік. Його будівництво, свого часу, затягнулося, але після візиту Президента України Володимира Зеленського минулого літа, робота значно пришвидшилась і один з його напрямків офіційно відкрили точнісінько на тридцяту річницю незалежності України. І хоча таке нововведення відчутно полегшило стан речей, глобально проблема не була вирішена:на залізнодорожному переїзді і сьогодні великі затори – не рідкість. Воно й зрозуміло, бо повністю будівництво ще не завершено. На жаль, чітких дат повного виконання робіт на цьому мостопереході ми ще не знаємо. Тим не менш, деякі експерти порахували, що на цей проєкт витратили близько 700 мільйонів гривень.
Так чи інакше, комунальники повернуться до роботи вже цієї весни. Відомо, що їм залишилося встановити плити та зробити бетонування на необхідних ділянках. Таким чином, за найсміливішими підрахунками, можна очікувати повноцінного завершення будівництва вже цього року.