Неділя, 15 Травня, 2022

Торт “Херсон” зроблять туристичним магнітом, яким зустрічатимуть гостей в аеропорту

У Херсоні міська влада продовжує шукати способів розширення іміджу обласного центру в очах туристів. Це питання на спільній зустрічі обговорили представники управління маркетингу міста та туризму, керівництво міжнародного аеропорту «Херсон» та місцеві підприємці, які спеціалізуються на крафтовому виробництві. Докладніше – на сайті kherson-future.com.ua.

У ході зустрічі особливу увагу було приділено «іменному» торту «Херсон». Його виробляє сім’я Воскобойник. Два роки тому вони взяли участь у міському конкурсі кондитерських візиток та здобули перемогу серед 40 претендентів. Десерт набув величезної популярності, адже в його рецептуру включені лише натуральні інгредієнти. Крім того, популярні ласощі можуть дозволити собі навіть ті, хто стежить за фігурою, адже у складі «Херсона» відсутнє борошно

В результаті зустрічі була досягнута домовленість про реалізацію торта на території міського аеропорту, як тільки завершиться його реконструкція. Десерт буде розміщено на полицях у зоні duty free, а також включено до меню кафе. Крім того, презентаційні зразки планується розмістити у спеціальних холодильниках у холі аеропорту, щоб на туристичний магніт звертали увагу туристи, які щоденно відлітають або прибувають в Херсон.

Іменному торту обіцяють не меншу популярність, ніж відомому київському конкурентові. Адже десерт має незвичайний смак, досягнутий поєднанням волоського горіха, що дає легку гіркоту, і кураги, що забезпечує кислинку. Також торт “Херсон” має свій фірмовий логотип – знак “Скіфське Сонце”. Завдяки цьому, його легко впізнати на полицях кондитерських магазинів та у фірмових закладах сім’ї Воскобойник – кафе Perfetto, сімейному кафе Amici та ресторані Miracoli.

Latest Posts