Субота, 21 Травня, 2022

Довгоочікувані автобуси для Херсона

Проблема у сфері транспортної інфраструктури знайома кожному мешканцю Херсона не з чуток. Донедавна громадський транспорт ніяк не розвивався, незважаючи на катастрофічний стан. Але, на даний момент, ця тенденція змінилася на позитивний бік. Більше на сайті kherson-future.com.ua.

OMR Mario Rottgen GmbH – так називається Німецька компанія, з якою керівництво нашого міста проводить діалоги з метою постачання кількох десятків автобусів середньої місткості на вулиці Херсона. Процес переговорів триває, і Херсонські фахівці вже перебувають у Німеччині для ретельного відбору автобусів, які відпрацювали на вулицях Роттердама близько десяти років. Але, за заявою, фахівців німецька скрупульозність та підхід до виготовлення автомобілів будь-якої класифікації не дає їм приводу для сумнівів у їхньому відмінному стані. На сьогоднішній день міський автопарк налічує близько 50 автобусів цієї категорії.

За заявою Херсонського міського голови Ігоря Колихаєва, ця тенденція не припиниться до того дня, поки городяни не “забудуть про проблеми міського транспорту”. А саме: «Як і обіцяв, роблю все для того, щоб найближчим часом Херсон забув про транспортну проблему як таку. Як ви пам’ятаєте, ми маємо єдиний шлях виходу з цієї ситуації – створити свій комунальний автопарк, автобуси якого обслуговуватимуть городян на всіх лініях. Сьогодні у нас лише 48 машин. Хочемо закупити в Європі ще кілька десятків.

Так, вони б/в. Але й коштують у рази дешевше. А до того ж «наше» б/в та «їх» – дві великі різниці. Крім того, за договором з ЄБРР ми отримуємо 42 нових тролейбуси: до Нового року – 1, до 15 січня – 5 штук, навесні 2022 року – ще 9, потім усі інші. Уперто рухаємось до комунального автопарку та транспортної незалежності!» – пише у себе на сторінці Ігор Колихаєв.

Нагадаємо, що з кінця 2019 року на дорогах Херсона почали зустрічатись нові “Еталони”. На відміну від імпортних німецьких автобусів, ці були вироблені у чернігівському “Еталон авто”, яка виграла тендер на виготовлення та постачання даної моделі. Відгуки городян та водіїв були загалом позитивними. Цей автобус середньої місткості мав низку очевидних переваг перед “попередниками”: від пандусів та місць для маломобільних пасажирів – до зовнішнього “охайного” вигляду.

Містянам залишається тільки сподіватися, що тенденцію оновлення та розширення автопарку не відкладуть у довгу скриньку. Адже, для Херсона, проблема з громадським транспортом була найбільш болісною та актуальною багато років.

Latest Posts