Понеділок, 24 Січня, 2022

Херсонський водоканал запустив SMS-інформування споживачів про стан особового рахунку

З недавнього часу абоненти КП «Херсонський водоканал» почали отримувати на свій мобільний телефон текстові повідомлення про мінусовий баланс на особовому рахунку. Таке нововведення підприємство зробило для інформування споживачів, а особливо – злісних неплатників. Якщо останні продовжуватимуть ігнорувати виплату заборгованостей за послуги водопостачання та водовідведення, комунальна служба буде змушена відключити подачу без попередження. Докладніше про це – на сайті kherson-future.com.ua.

Всім тим, хто отримав на свій телефон такий лист щастя, адміністрація водоканалу рекомендує не тягнути з оплатою і закрити борг. Адже якщо працівники КП відключать абонента від подачі води, відновити послугу вийде не дешево – від 3 до 4 тисяч гривень (залежно від житлового сектору). І лише в тому випадку, якщо заборгованість повністю закрита.

Як коментують у «Херсонському водоканалі», підприємство не зацікавлене у таких радикальних заходах. У зв’язку з цим було придумано лояльну акцію для боржників – реструктуризацію боргу без права першого внеску.

Для цього абонент має подати заявку за телефоном 0552-43-58-58 у будні з 8:00 до 17:00. У документі буде прописано терміни та розміри сум, які абонент зобов’язується вносити для поетапного погашення боргу. Така акція стартувала першого листопада та триватиме до останнього дня 2021 року. При цьому для укладання договору про реструктуризацію не потрібно відвідувати КП «Херсонський водоканал». Послуга буде доступною після зв’язку з диспетчером.

Нагадаємо, борг херсонців за послуги водопостачання та водовідведення – 114,8 мільйонів гривень, а загальна заборгованість по комунальним платежам сягає близько 1 мільярда гривень.

Latest Posts