Чергове підвищення вартості проїзду в громадському транспорті вже не за горами. І причин тому кілька. Більше інформації – на сайті kherson-future.com.ua.
Однією з них є обмеження на перевезення стоячих пасажирів за правилами «червоної» зони карантину. Для половини перевізників таке обмеження стало невигідним, тому з початку робочого тижня на свої рейси вийшли лише 211 маршруток з 400. У свою чергу це призвело до транспортного колапсу. З самого ранку сотні херсонців юрмилися біля автобусних зупинок, не маючи можливості вчасно потрапити на роботу або в навчальні заклади.
Також причиною швидкого підвищення вартості на проїзд є стрибок вартості газу-метану, на якому курсують маршрутки малої місткості. Подорожчання з 22 до 34 гривень за літр – істотне, що також робить невигідним послуги херсонських перевізників.
Тепер рішення проблеми повністю лягли на плечі міської влади. Адже 46 комунальними автобусами всі проблеми на маршрутах вирішити неможливо. За словами виконуючого обов’язки заступника міського голови Херсона Юрія Стельмашенко, існує три сценарії розвитку подій. Перший – домовитися зі співробітниками поліції дозволити пасажирам займати хоча б половину стоячих місць в автобусі. Цей варіант протизаконний.
Другий – профінансувати вразливі групи перевізників, компенсувавши їх витрати. Це рішення досить тривале і клопітке, так як потрібно скликати сесію і голосувати за виділення додаткової субвенції. Та й велике питання – з чого її брати.
Третій сценарій – підвищення вартості проездку в маршрутках з 6 до 8 гривень. Щоб це відбулось, досить одного лише рішення виконавчого комітету Херсонської міської ради.
Втім, який із трьох варіантів виберуть влади – поки невідомо. З великою часткою ймовірності, третій. Ну а поки стихійний бунт перевізників триває, а натовпи людей у зупинок стали звичною картиною.