Субота, 13 Серпня, 2022

В Херсоні кондуктор тролейбуса «відчитала» пасажирку, що та купила квиток не в неї

Стан громадського транспорту у Херсоні викликає у городян масу нарікань. Брудні і діряві крісла, проржавіла підлога, двері, що не зачиняються, вже давно нікого не дивують. Але нерідко до цього списку додається і банальне хамство водіїв чи кондукторів. Один із таких прикладів на своїй сторінці в соцмережі описала городянка Наталія Благовірна. За її словами, кондуктор у тролейбусі дорікнула жінку за те, що вона купила квиток за проїзд заздалегідь, а не особисто у контролера. Докладніше про це читайте на сайті kherson-future.

Інцидент трапився на 11-му міському маршруті. Звичний підхід кондуктора з метою придбання квитка закінчився для Наталі неприємною розмовою. Побачивши, що пасажирка вже має квиток, та почала її звітувати, чому та не потрудилася купити особисто у неї.

Як зазначила Наталія, подібна розмова не зуміла зіпсувати їй настрій, але відповідні висновки вона зробила і надалі не їздитиме звичним 11-м маршрутом. А судячи з коментарів під публікацією, багато городян абсолютно солідарні з автором. Більше того, одна з коментуючих не лише погодилася з викладеним, а й навіть додала свою історію. За її словами, кондуктори в херсонських тролейбусах не лише грублять, а й намагаються хитрувати. Так, продаючи квитки, контролери часто роблять вигляд, що вони не мають здачі, тим самим продаючи більше необхідного. Робиться це виключно для того, щоб виконувати поставлений керівництвом план.

Нагадаємо, 7 лютого в обласному центрі підвищилися ціни на проїзд. Примітно, що за рішенням виконавчого комітету це мало статися 1 липня. Але 27 січня чиновники видалили цей пункт із документа. Таким чином вартість проїзду зросла з 5 до 6 гривень раніше обумовленого терміну.

Latest Posts

.